Выбрать адрес
Доставка и оплата
Мы знаем, как доставить ваш заказ быстро и горячим, потому что каждый наш сотрудник любит то, чем занимается, и делает это на 100% круто!
Принимаем заказы на доставку с 10:30 до 20:30. Получаем ваш заказ и сразу передаем на кухню, где наша команда поваров готовит его с любовью для вас
Время доставки может быть увеличено из-за ситуации на дорогах, связанной с военными ограничениями. Просим относиться к этому с пониманием
Когда заказ готов, его забирают наши курьеры. И каждый из них хочет доставить ваш заказ как можно быстрее
У нас существуют определенные условия доставки. Подробнее можете посмотреть в разделе "Зоны доставки"
Самовывоз выгоден!
Хотите получить 10% кешбека на бонусный счет? Делайте заказ и выбирайте самовывоз из ресторана. * Обратите внимание: кешбек не действует на позиции "Комбо меню" и "Миксы"
Зоны доставки

Умови доставки:

Жовта зона: доставка від 300 грн, вартість 29 грн

Зелена зона: доставка від 300 грн, вартість 39 грн

Синя зона: доставка від 500 грн, вартість 49 грн

Коричнева зона: доставка від 500 грн, вартість 69 грн

Від 1000 грн доставка безкоштовна

подивитися зони доставки в новій вкладці

УВАГА!

• Приймаємо замовлення на доставку: 10:30-20:30
На самовивіз: 10:30-21:00

• Доставка по Броварах і Броварському району - безкоштовна.

• При виборі страв на доставку з категорії "СЕЗАМ | СХІДНА КУХНЯ" чи "ШАУРМА" мінімальна сума замовлення та вартість доставки в деяких випадках може змінитися. Про це повідомить оператор кол-центру при підтвердженні замовлення.

• Час доставки може бути збільшений через ситуації на дорогах, пов'язані з військовими обмеженнями.

Доставка на поверх

• Якщо у вашому будинку не працює ліфт, доставка замовлення можлива лише ДО 5-го поверху. Будь ласка, зустріньте кур'єра на 5-му поверсі або біля входу в будинок. Дякуємо за розуміння!

Повернення товару Shashlikyan

Категорії товарів, які можна / не можна повернути:

Товари (страви), які, на думку покупця, не відповідають його очікуванням не повертаються.
У випадках неналежної якості товару можлива компенсація грошей за товар або його заміна.

Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості:

• Клієнт виявляє недолік товару, який вказує на можливість компенсації.
• Клієнт приймає рішення про запит на компенсацію і повідомляє про це дзвінком або в інший медіа-канал мережі Shashlikyan.
• Відділ якості мережі Shashlikyan зв'язується з клієнтом для прийняття рішення про повернення коштів за товар або його заміну.

Отдел качества
Мы любим то, что делаем, и для нас очень важно, чтобы вы наслаждались вкусной едой. Если вдруг что-то пошло не так, у вас есть замечания к нашей работе или качеству блюд, обязательно сообщите нам об этом. Мы обязательно исправимся и станем лучше.
Позвоните нам по номеру
099 280 4888