Выбрать адрес

НАЙЧАСТІШІ ЗАПИТАННЯ

Як стати учасником бонусної програми?
Для цього достатньо зробити перше замовлення і бонуси автоматично будуть прив’язані до номера телефону, який було вказано як контактний.

Що можна оплатити бонусами?
Ви можете списати бонуси для часткової оплати будь-яких страви з меню, крім категорії Закуски та Алкоголь, на суму НЕ БІЛЬШЕ 30% від замовлення.

Чому мені не нарахувалися бонуси?
Бонуси не нараховуються на акційні та подарункові страви, мікси “Для компанії”, закуски та алкоголь. У разі, якщо у вашому замовленні не було таких позицій і бонуси не нарахувались, просимо повідомити нам про це за телефоном або написавши на пошту privet@shashlikyan.ua, і ми обов’язково розберемося в даній ситуації та нарахуємо різницю. 

Як перевірити кількість бонусів на рахунку?
Перевірити баланс можливо:
1) у мобільному додатку;
2) в особистому кабінеті на сайті;
3) запитавши про це оператора кол-центру або офіціанта.

Чи можна отримати бонуси, а потім ними ж оплатити той самий чек?
Це неможливо, оскільки бонуси нараховуються лише після оплати чека. Проте бонусами можна розрахуватися вже при наступному замовленні.

Чи можу я перенести свої бонуси на інший номер телефону?
Такої можливості немає задля безпеки ваших бонусів. Але якщо ви маєте два номери телефону і бажаєте перенести бонуси з одного номеру на інший, то за підтвердження в оператора кол-центру або на пошті privet@shashlikyan.ua, ми розглянемо такий запит.

Як отримати підвищений бонусбек до дня народження?
Зробити у нас замовлення у закладі, на доставку чи самовивіз у День народження або за 3 дні до та після (раз на рік). Попередити про свято оператора або офіціанта та пред'явити будь-який документ, що підтверджує дату народження. Бонуси будуть нараховані автоматично впродовж доби після отримання замовлення. Якщо бонуси не нарахувалися, просимо повідомити про це.

Як списуватимуться бонуси при відсутності мобільного зв'язку?
На жаль, ми не можемо передбачити всі випадки роботи бонусів при перебоях зі зв'язком. Тому просимо розуміння якщо через відключення електропостачання виникатимуть труднощі при списанні бонусів.
Якщо вам вдалося оформити замовлення онлайн чи телефоном - бонуси на замовлення найбільш ймовірно ми зможемо списати.
Якщо у ресторані відсутній інтернет/мобільний зв'язок, якщо у гостя відсутній мобільний зв'язок в ресторані - є вірогідність труднощів з приходом СМС-повідомлення для списання.
Ми зробимо все, щоб спробувати списати бонуси й сподіваємося обставини не ставатимуть на перешкоді.