Обрати адресу
Доставка і оплата
Ми знаємо, як доставити ваше замовлення швидко і гарячим, тому що кожен наш співробітник любить те, чим займається, і робить це на 100% круто!
Приймаємо замовлення на доставку з 10:30 до 20:30. Отримуємо ваше замовлення і відразу передаємо на кухню, де наша команда кухарів готує його з любов'ю для вас
Час доставки може бути збільшений через ситуації на дорогах, пов'язані з військовими обмеженнями. Просимо ставитися до цього з розумінням
Коли замовлення готове, його забирають наші кур'єри. І кожен з них хоче доставити ваше замовлення якнайшвидше
У нас існують певні умови доставки. Більш докладно можете подивитися в розділі "Зони доставки"
Забирати самому вигідно!
Бажаєте отримати 10% кешбеку на бонусний рахунок? Робіть замовлення та обирайте самовивіз з ресторану. * Зверніть увагу: кешбек не діє на позиції "Комбо меню" та "Мікси"
Зони доставки

Умови доставки:

Жовта зона: доставка від 300 грн, вартість 29 грн

Зелена зона: доставка від 300 грн, вартість 39 грн

Синя зона: доставка від 500 грн, вартість 49 грн

Коричнева зона: доставка від 500 грн, вартість 69 грн

Від 1000 грн доставка безкоштовна

подивитися зони доставки в новій вкладці

УВАГА!

• Приймаємо замовлення на доставку: 10:30-20:30
На самовивіз: 10:30-21:00

• Доставка по Броварах і Броварському району - безкоштовна.

• При виборі страв на доставку з категорії "СЕЗАМ | СХІДНА КУХНЯ" чи "ШАУРМА" мінімальна сума замовлення та вартість доставки в деяких випадках може змінитися. Про це повідомить оператор кол-центру при підтвердженні замовлення.

• Час доставки може бути збільшений через ситуації на дорогах, пов'язані з військовими обмеженнями.

Доставка на поверх

• Якщо у вашому будинку не працює ліфт, доставка замовлення можлива лише ДО 5-го поверху. Будь ласка, зустріньте кур'єра на 5-му поверсі або біля входу в будинок. Дякуємо за розуміння!

Повернення товару Shashlikyan

Категорії товарів, які можна / не можна повернути:

Товари (страви), які, на думку покупця, не відповідають його очікуванням не повертаються.
У випадках неналежної якості товару можлива компенсація грошей за товар або його заміна.

Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості:

• Клієнт виявляє недолік товару, який вказує на можливість компенсації.
• Клієнт приймає рішення про запит на компенсацію і повідомляє про це дзвінком або в інший медіа-канал мережі Shashlikyan.
• Відділ якості мережі Shashlikyan зв'язується з клієнтом для прийняття рішення про повернення коштів за товар або його заміну.

Відділ якості
Ми любимо те, що робимо і для нас дуже важливо, щоб ви насолоджувалися смачною їжею. Якщо раптом щось пішло не так, у вас є зауваження до нашої роботи або якості страв, обов'язково повідомте про це. Ми обов'язково виправимося та станемо кращими.
Зателефонуйте нам за номером
099 280 4888